آخرین اخبار
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
بازدید:۱۵۱۸
صدآنلاین | دو گل اول پرسپولیس روی همکاری عمری و ترابی به ثمر رسید و به نظر می‌رسد این‌دو زوج جدید سرخ‌ها باشند.
کد خبر : ۶۴۴۹

کشف زوج جدید و مخوف پرسپولیس در تبریز

پرسپولیس در یک بازی بیرون از خانه موفق شد تراکتور را در تبریز مغلوب کند و قبل از بازی حساس مقابل سپاهان ، اختلاف امتیازش را با این تیم در عدد یک نگه دارد.

شاگردان یحیی گل محمدی درحالی موفق شدند ۳ بر ۲ تراکتور را شکست دهند که هر دو گل اول این تیم که در نیمه نخست به ثمر رسید، روی همکاری دیدنی ترابی و عمری زده شد.دقیقه ۱۸ پاس ترابی، عمری را راه انداخت تا او که در موقعیت چندان خطرناکی قرار نداشت، با شوت دقیقی مرادیان را که خوب جاگیری نکرده بود، تسلیم کند.

 چند دقیقه بعد همکاری این دو مهره ریزنقش و تکنیکی تکرار شد و دوباره تور دروازه تراکتور فروریخت. این بار هم ترابی شروع‌کننده بود و با پاسی دقیق، عمری را صاحب توپ کرد تا با فرار پشت مدافعین و گذر از مرادیان ، پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار دهد. عمری که حتی می‌توانست خودش هم دروازه تقریبا خالی تراکتور را بگشاید، ترجیح داد توپ را به ترابی پاس بدهد که در موقعیت بهتری حضور داشت.

به نظر می‌رسد پرسپولیس زوج جدید و البته مخوف خود را در تبریز کشف کردند و همکاری عالی این دو بازیکن می‌تواند در فاز هجومی خیلی به یحیی و تیمش کمک کند و گل‌های زیادی را برای پرسپولیس به همراه داشته باشد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟